Tonymoly - Pilihan Ramai Wanita Korea

Sponsored post. 

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Bagi penggemar drama Korea dan muzik KPOP, pastinya anda sedia maklum akan kecantikan wajah pelakon-pelakon Korea yang amat lembut dan putih. Baik lelaki mahupun wanita, masyarakat di Korea sememangnya amat terkenal dengan penjagaan kulit muka yang rapi dan efektif. Oleh kerana itu, tidak hairanlah jika Korea juga merupakan diantara negara yang banyak mengeluarkan produk-produk kecantikan yang berkualiti tinggi dan salah satu produk yang kini menjadi sebutan adalah TONYMOLY. 

Ditubuhkan pada tahun 2006 lagi, Tony Moly yang dulunya hanya dikenali di Korea kini telah mula mendapat perhatian wanita-wanita Asia termasuklah di Malaysia sendiri. Jenama pengeluar kosmetik yang terkenal ini menawarkan rangkaian produk kecantikan, produk penjagaan kulit dan rambut untuk wanita-wanita di Asia.

Apa yang menarik mengenai TonyMoly adalah rangkaian produk kosmetik yang berasaskan bahan-bahan organik yang pastinya dijamin 100% selamat digunakan pada kulit muka anda. Kesemua produk ini juga boleh anda temui dalam tawaran harga yang cukup murah berbanding jenama-jenama antarabangsa yang lain.


Miliki kulit yang lembut dan kelihatan cantik seperti selebriti Korea bukanlah hanya angan-angan apabila kini impian tersebut boleh anda kecapi dengan menggunakan produk kosmetik dan produk penjagaan kulit TONYMOLY Malaysia. Dann untuk anda yang berminat untuk membuat pembelian secara online, produk-produk ini kini boleh anda temui di laman web ZALORA Malaysia!

9 comments

  1. Geram betul tengok kulit orang Korea. Semua cantik;cantik dan flawless. Jealous I. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah pasal, entah apa lah rahsia diorang haha

      Delete
  2. sekarang dah start jinak jinak pakai produk koreaa,,sbb mmg ada produk dorg yg superbbb !

    ReplyDelete
  3. Tony moly best .. Pakai yg floral wangi jeee muka rasa nak gigit .. Tp sbb tak setia, maka hasilnya tak ploles mcm ji hyo .. Haha

    ReplyDelete
  4. kena mekap up gini baru cantik macam korea hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik itu subjektif. Kak Ekin tak yah mekap pun dah cantik hehe :)

      Delete